Valengallerian i Trelleborg

Shoppingtips och erbjudanden från butikerna!

Anders på MQ tipsar om vårens trender för killar

Publicerad 2014-03-29 11:38:00 i MQ,


Anders på MQ i Trelleborg har stenkoll på vårens trender och jag frågade honom hur killarna ska se ut i vår. Det är så lätt att det blir mycket fokus på dammode men i det här blogginlägget fokuserar vi helt och hållet på killar och herrar.
 
 
 
Anders berättar att basen på herrsidan är mörka kavajer som du piffar upp med en ljusare skjorta, och gärna en färgglad fluga eller näsduk. Kavajer och byxor har fått en smalare passform och det gäller att hitta rätt storlek. Anders hjälper gärna till! Tipset är annars att kläderna ska kännas bra på och det ska gå att röra sig i dem. Han tipsar också om att ha kavajen öppen, eller som mest ha översta knappen knäppt.
 
Foto: Fina flugor hos MQ i Trelleborg. Anders tycker att killar ska våga mer färg! Lite färg gör otroligt stor skillnad när basen är mörk.
 
Även om du köper en hel kostym till ett visst tillfälle betyder det inte att du måste använda den i sin helhet alltid. Kavajen går fint att matcha med jeans eller chinos, och kostymbyxorna funkar fint med en snygg skjorta. Allt beror på tillfälle.
 
Det finns också andra, mer casual plagg på MQ i Trelleborg. Färgerna är blått, koboltblått, rött och orange.
 
Foto: Om du köper en kostym från Bläck eller Emilio får du en skjorta på köpet.
 
I vecka 15 kommer den in mycket skoj inför studenten, både på herr och dam, säger Anders.
 
Tack Anders för intervjun! Nu vet jag hur jag ska klä "gubben" här hemma. Jag tror jag skickar honom till dig så får du styla honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shoppingtips och erbjudanden från butiker i Valengallerian i Trelleborg. Kontakt: [email protected]. Hemsida Facebooksida



INSTAGRAM
#valengallerian

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela